Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2013

Thinking When to Eat Bananas? Consider This

Απλή ερώτηση αλλά όπως μπορείτε να φανταστείτε να παίρνουμε πολλή email έρευνες. Μπορώ να τρώνε φρούτα αν είμαι σε μια απώλεια βάρους σχέδιο; Είναι πιθανό ότι οι μπανάνες να μου λίπος; Είναι εντάξει να φάει μπανάνες ενώ προσπαθώ να χάσουν βάρος; Μπορείτε να λάβετε τα κύρια σημεία της είναι σωστό.
Έτσι, μας ενέπνευσε να γράψει αυτό το άρθρο. Πρώτα από όλα, τρώω μπανάνες. Ι όχι μόνο τρώνε τους, αλλά θα ήθελα επίσης να απολαύσετε τους. Αυτό δεν είναι μια μπανάνα πιέζουν ξέφρενα το άρθρο. Αλλά λέγοντας αυτό, μόνο τρώνε τους σε ορισμένες περιπτώσεις, και για μένα είναι όλα σχετικά με προσωπικές περιστάσεις, όπως απώλεια βάρους/βάρος κέρδος και χρονισμού. Θρεπτική αξία να μελετήσει ένα μεγάλο μπανάνα, δηλαδή 7 ίντσες θα περιέχει περίπου 30 γραμμάρια υδατανθράκων, 3g ινών, 2g πρωτεΐνης και 0,5 g λιπαρής ύλης, μαζί με πολλές βιταμίνες και ανόργανες ουσίες (συμπεριλαμβανομένης της υψηλής περιεκτικότητας σε κάλιο) για την εκκίνηση. Εκτός από αυτά τα 30g υδατανθράκων 6-8 g θα φρουκτόζη. Λαμπτήρας στιγμή # 1! Υδατάνθρακες όταν ήπιε αυξήσεις ζάχαρης αίματος. Η μπανάνα είναι το ισοδύναμο με 5-6 κουταλάκια ζάχαρη, με 1-2 των φρουκτόζη. Έτσι όταν πηγαίνω με αυτό; Με τις βασικές θρεπτικές αξίες παραπάνω ας δούμε πώς μπορούν να εφαρμοστούν σε διάφορες περιστάσεις. IM προσπαθώντας να χάσει βάρος από την εμπειρία μου, όποιος δεν βλέπω ποιος προσπαθεί να χάσει μερικά κιλά/λίβρες γενικά έχει μια αρκετά υψηλή υδατάνθρακες δίαιτα. Λαμπτήρας στιγμή # 2! Κάθε φορά που θα φάτε κυρίως υδατάνθρακες, θα δημιουργήσετε μια ινσουλίνη απάντηση. Και ενώ δεν υπάρχει ινσουλίνη που παράγεται δεν θα είναι σε θέση να κάψει λίπος σώματος. Έτσι, αν πρόκειται να θυμόμαστε ένα πράγμα, να θυμάστε ότι. Τα θρεπτικά συστατικά συσκευάζονται μπανάνα είναι υδατάνθρακες βαριά. Όταν σας συγκρίνουν με νωπές φράουλες είναι τέσσερις φορές περισσότερα από το ποσό των υδατανθράκων. Έτσι, το πρώτο πράγμα που θα έλεγα ότι θα ήταν να προσθέσετε μέχρι πόσους υδατάνθρακες σας τρώνε σε μια ημέρα και στη συνέχεια παράγοντας της μπανάνας. Σύντομα προσθέτει! Και το άλλο πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι επίπεδα δραστηριότητας. Εάν είστε ζει μια αρκετά "απενεργοποιημενη" καθημερινή ρουτίνα, τότε το ποσό των υδατανθράκων θέματα ακόμα περισσότερο. -Μου απώλεια βάρους συμβουλή - Εάν δεν είστε σίγουροι, τρώμε μούρα και φράουλες αντί όπως έχουν χαμηλότερη υδατάνθρακες ζάχαρης/φρουκτόζης. Αν θέλουν οι μπανάνες, τα μισά αντί να αναμειχθεί σε ένα δροσιστικό ποτό με περισσότερες πρωτεΐνες και λίπος (προσωπικά έχω ρίξει στη μισή αβοκάντο με smoothie μου μαζί με 180 συμπληρώματα πρωτεΐνης). Με αυτόν τον τρόπο θα επιβραδύνει την ινσουλίνη απάντηση που φυσικά είναι καλύτερη για απώλεια βάρους. Η άλλη επιλογή είναι να φάει μερικά παξιμάδια κατά μήκος με μισή μπανάνα ενώ σνακ, όπως αυτό θα έχουν το ίδιο αποτέλεσμα. Άσκηση και προσπαθούν να χάσουν βάρος εγώ προσωπικά αποφάσιζα να εμμείνουμε στις ίδιες αρχές όπως έχω αναφέρει παραπάνω μέχρι να φτάσετε το ιδανικό σας βάρος στόχων. Θα ήθελα επίσης να περιλαμβάνουν ένα βάρος εκπαιδευτικό πρόγραμμα με ελάχιστη τιμή δύο φορές την εβδομάδα. Αυτό θα βοηθήσει στην καλύτερη μυϊκή μάζα και ελέγχου επιπέδων ινσουλίνης και οφείλεται στην καλύτερη μύες ως γλυκογόνο αποθήκευσης. Είναι αρκετό να δίσκου ΣΑΣ μπανάνες Τι μπορώ να κάνω; Γενικά έχω ρίξει σε μισή μπανάνα μου δροσιστικά ποτά όπως αναφέρθηκε παραπάνω, και εγώ συχνά θα έχετε μια πλήρη μπανάνα μετά από μια έντονη CrossFit σύνοδο για να διευκολυνθεί η ανασύσταση ως γλυκογόνο καταστήματα. Τώρα έχουμε κατά νου έχω εκπαιδεύσει 4-6 μέρες την εβδομάδα και δεν είμαι ψάχνοντας για να χάσουν βάρος. Σώμα μου κάθεται λίπους γύρω στο 10-12 % και είμαι χαρούμενος με αυτό. Αλλά αν μου αποφάσισε, θα ήθελα να σας εκφράσω τις καθηλωτικές abs, για οποιοδήποτε λόγο, είχα μάλλον ας την ταπεινή μπανάνα οε για λίγο. Τι πρέπει να κάνετε; Αυτό είναι για σας για να αποφασίσει, αλλά ευελπιστούμε ότι τα λίγα πράγματα που ανέφερα παραπάνω βοήθησαν. Θα ήθελε πολύ να ακούσω σκέψεις σας ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου