Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2013

Three Reasons To Make Your Snack Protein

Η δυτικού τύπου δίαιτες που οι περισσότεροι από εμάς καταναλώνει μας ενθαρρύνουν να τρώνε τρόπο περισσότερες θερμίδες από ό,τι έχουμε ανάγκη. Μάρκετινγκ και τις διαφημίσεις μας ενθαρρύνει να υπερ-μέγεθος (εμάς).
Η ευκολία της γρήγορης σνακ όπως γλυκά μπαρ ή τσιπς επιτυχίες μας δικαίωμα στο έντερο. Κατά τη συμπίεση των ανθρώπων δεν έχουν χρήματα για να αγοράσουν τρόφιμα. Σούπα γραμμές είχαν κοινό τόπο. Οι πλούσιοι θα ψυχαγωγήσει φανταχτερά ντυμένους με φαγητό για να επιδείξτε πλούτου τους. Ο chubby μια γυναίκα ήταν ένδειξη του πλούτου σας. Η παχυσαρκία είναι σημαντικός παράγοντας εκπομπής για την αιτία της #1 killer, καρδιακή νόσο, είναι η στιγμή να αλλάξουμε τους τρόπους. Είναι ανάγκη να κάνουμε μόνοι μας επίγνωση του κακού που κάνουμε για να μας οργάνων με εξωφρενικές κατανάλωση. Είναι καιρός να λάβουμε τις εν λόγω πρόσθετες λίβρες. Ο Δρ. David Heber, MD, PhD, FACP, FACN, ιδρυτής και διευθυντής του κέντρου UCLA για την ανθρώπινη διατροφή, πρόεδρος της Herbalife διατροφή ινστιτούτου και διατροφή συμβουλευτικό συμβούλιο, μας λέει η έρευνα δείχνει ότι πρωτεΐνης είναι εξαιρετικά επωφελής για διατροφή μας καθώς και σε βάρος μας. Παρακάτω θα βρείτε 3 κύρια λόγους Dr. Heber συνιστά μπορούμε να επιλέξουμε πρωτεΐνης όταν επιλέγουμε μικρογεύματα μας διατροφή: φυσιολογικές φαινόμενο - υπάρχει φυσιολογικών φαινόμενο, το οποίο υποστηρίζεται από πρόσφατες κλινικές έρευνες, που δείχνουν ότι πρωτεϊνών είναι πιο ικανοποιητική από τη ζάχαρη και λιπαρά λόγω των σημάτων που αποστέλλει στον εγκέφαλο. Αυτός ο εγκέφαλος talk σας δίνει σώμα σας την αίσθηση της πλήρους συμβάλλει στην όρεξη ελέγχου μεταξύ γευμάτων. Αυτή η εντολή σάς βοηθά να μειώσετε θερμίδες και να διαχειριστείτε το βάρος. Thermogenic αποτέλεσμα - ο οργανισμός καταναλώνει πολύ περισσότερη ενέργεια για να πέψη πρωτεϊνών από ζάχαρη και λίπος. Το γεγονός αυτό προκαλεί μπορείτε να καίτε περισσότερες θερμίδες αφομοιώνει πρωτεϊνών από τα άλλα δύο. Ένα μπόνους που προσφέρει σε πρωτεΐνες είναι ότι τείνει να είναι χαμηλό σε θερμίδες προκαλεί το σώμα σας να εργαστεί σκληρότερα για λιγότερες θερμίδες. Μεταβολισμός - Πρωτεΐνες αναπληρώνει το οικοδομικό υλικό του μυϊκού ιστού. Είναι σημαντικό να ανασυστήσει τα δομικά στοιχεία του μυϊκού ιστού επειδή τους μυς μας καθορίζει μεταβολισμού. Θέλετε να διατηρήσετε ένα υγιές άπαχο μυϊκό βάρος να διατηρεί ένα υψηλότερο μεταβολισμό. Μαθαίνουμε. Προσδόκιμο ζωής τους χάρτες μας δείχνουν ότι έχουμε ζούσαν σχεδόν δέκα χρόνια πλέον, συνολικά, κατά το έτος 2010 από το 1950. Οι γυναίκες είναι στην πραγματικότητα ζουν περισσότερο από 11 χρόνια περισσότερο. Θα μπορούσε αυτή η εκτεταμένη διάρκεια ζωής να οφείλεται στο γεγονός ότι η δημοσίευση της έρευνας σχετικά με το πώς η δίαιτα επηρεάζει την υγεία μας; Νομίζω ότι έτσι. Είναι αναγκαίο, όταν περίμενα μια μεγάλη υγιή τρόπο ζωής, να εξετάσει αυτήν την έρευνα που θα προσδιορίσουμε το διαιτολόγιο θα ζει. Όταν ζει κανείς από ένα υγιεινό και θρεπτικό δίαιτα δεν θα ανησυχείτε για όλο και έχοντας να πάει "μια δίαιτα" και πάλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου