Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2013

Tired of Weight Loss Gimmicks? These 10 Tips Will Help You - Tried and Tested!

Όσο περίεργο όσο ίσως ήχο, φαίνεται ότι χάνει βάρος είναι πράγματι ευκολότερο από διατηρώντας το off. Μελέτες έχουν δείξει ότι πολλά dieters είναι σε θέση να χάσουν βάρος -- αλλά πριν από πολύ καιρό, να επιστρέψουν στις παλιές διατροφικές συνήθειες και το επιπλέον βάρος επανέρχεται. Μερικές φορές, θα καταλήξουν ακόμη βαρύτερο από όταν ξεκίνησαν.
Η πρόκληση, λένε οι ειδικοί, είναι να διατηρήσει ένα υγιεινό τρόπο ζωής σας για πάντα χωρίς την αμοιβή του βλέποντας τους αριθμούς σχετικά με την κλίμακα συνεχίστε σταθερά προς τα κάτω, ή συνεχώς ακρόαση συγχαρητήρια για το νέο φορέα. Μυστικά για μακροπρόθεσμη απώλεια βάρους: έτσι ακριβώς πώς επιτυχημένη χαμένοι -- όλα εκείνα τα άτομα που βλέπαμε στην πραγματικότητα δείχνει και στο περιοδικό άρθρα - νίκησε την αντιπαράθεση για την αποφυγή επανάκτησης αυτής; Εδώ υπάρχουν 10 χρήσιμες συμβουλές για την επιτυχή απώλεια βάρους
 1. Επιτυχή απώλεια βάρους οι ιδιοσυντηρητές τρώνε συχνά, κάθε 3 με 4 ώρες, ή 4 έως 5 φορές την ημέρα. Η πείνα είναι το Αχίλλειο πτέρνα όλων των τυχόν dieter και συχνή κατανάλωση φαγητού σας βοηθά να διαχειριστείτε τη ζάχαρη αίματος και διαχειριστείτε την όρεξη. Και μην ξεχνάτε να πίνετε άφθονο νερό ή γάλα αποβουτυρωμένο ποτά, διότι δίψα είναι μερικές φορές συγχέεται με πείνα και έξτρα υγρά μπορούν να σας βοηθήσουν να λάβει την άκρη σας όρεξη
 2. Είτε πρόκειται για τη Δευτέρα, το Σάββατο ή αργία, επιτυχή dieters ακολουθήστε μια σταθερή διάρθρωση του φαγητού από μέρα σε μέρα. Αυτό καθιερώνει μια διαδικασία ρουτίνας, και παρόλο ότι υπάρχει περιθώριο για splurges, αυτό που τρώνε το σχέδιο αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο για την επιτυχία τους.
 3. Ξεκινήστε την ημέρα με πρωινό. Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα για να λάβετε κινητήρα σας και να σας βοηθήσει να έχουν καλύτερη απόδοση στην αίθουσα συσκέψεων ή στο γυμναστήριο. Το πρωινό δεν είναι απαραίτητο να είναι οτιδήποτε σας αρέσει, είτε. "Απολαύστε ένα μπολ της υψηλής οπτικής ίνας, σύνολο-κόκκους δημητριακών με φρούτα και μη λιπαρά γαλακτοκομείο για ένα μεγάλο γεύμα που θα διαρκέσει για ώρες,
 4. Ακολουθεί μια σχετικά χαμηλής περιεκτικότητας σε λίπος, θερμίδα-ελέγχεται δίαιτας. "Έλεγχος μερίδες [και] να τρώνε τροφές υψηλές σε νερό, όπως σούπες, λαχανικά, μπορεί να διευκολύνει τον έλεγχο θερμίδες", λέει η Αμερικανική διαιτητική Ένωση εκπρόσωπος Bonnie Taub-Dix , MA, ΗΣ. Αν μπορείτε επίσης να περιορίσει την ποικιλία τροφών τρώτε, μπορείτε να απλοποιήσετε τη δίαιτα και να διευκολυνθεί η δεν overeat..
 5. Δοκιμάστε την άσκηση για 60 λεπτά κάθε μέρα.
6. Επιτυχής χαμένοι αποκτήστε την κλίμακα τακτικά, είτε πρόκειται για καθημερινά, κάθε άλλη ημέρα, ή σε εβδομαδιαία βάση.
 7. Όριο παρακολουθούν τηλεόραση περίπου 10 ώρες ανά εβδομάδα αυτό δίνει περισσότερο χρόνο για την άσκηση, και χωρίς αμφιβολία μειώνει μασουλώντας την άκριτη μπροστά από τη λυχνία.
 8. Δεν νίκησε τον εαυτό σας μέχρι και το βάρος σας ή για ολίσθηση-ups· αντίθετα, ασκεί θετική αυτο-ομιλίας. Είναι αρνητική ή αίσθημα ενοχής είναι αντιπαραγωγική
 9. Να χάσουν βάρος αργά. Αυτή η προσέγγιση είναι πιο ρεαλιστική και dieters δίνει την δυνατότητα να εγκατασταθούν σταδιακά στη νέα τους ζωή και το βάρος. "Όταν το κάνετε αργά, μπορείτε να σταματήσετε στο επίκεντρο οι αριθμοί στην κλίμακα και το έργο στην αλλαγή των διατροφικών συνηθειών, η βελτίωση στον τρόπο ζωής σας, και [προσαρμογή] για το νέο τρόπο ζωής,"
10. Τέλος εξασφαλίζουν πλήρη απώλεια βάρους επιτυχία, χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό από μία ή περισσότερες από τις παρακάτω τα κορυφαία, ιατρικώς αποδεδειγμένη, ισχυρή και αποτελεσματική απώλεια βάρους συμπληρώματα διατροφής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου